Hallåhallå

har lovat en del "vänner" att börja blogga igen. Min "vän" björn s har även lovat att börja kommentera min blogg väääldigt ofta och dessutom ska vi gifta oss så vad gör man liksom?? Vissa av er kanske funderar på hur en ung tjej som jag kan vara så säker på att det är björn och jag som skrider upp i altargången men liksom har man hittat det man vill ha, varför fortsätta gräva?

Kommer förövrigt bli dödsrik när jag blir stor, större, störst. Jag kommer typ snubbla över något hemma och bara: oj vad var det?.... En miljon................... Dammsuger upp den sen.

Jaja nog om mig nu ska jag försöka ringa Cissi Spong som vägrar svara. Vi ska nämligen på en trevlig liten resa till götet imorrn. Håller på att boka hotell nu, tyvärr kan vi inte bo på gothia, tror jag är rätt så portad därifrån efter horse showen :( Men HALLÅÅÅ ingen har dött, alla mår bra, jag är glad så allt är fint ändå :) :)

Är också royalist, mest för att jag tror att mina chanser till ingiftning i kungafamiljen är rätt så stora. Självaste Carl Philip är ute efter mig. tror jag i allafall.

Tecken på att CP vill ha mig:
*Han gjorde slut med sin tjej Emma P
*Jag drömde att vi kysstes (drömmer alltid sant)
*Den gången jag mötte honom i globen, i en av gångarna down under, så möttes våra ögon och ja man kan väl säga att han så gott som drunknade

Tecken på att CP INTE vill ha mig:
*Han har flyttat till skåne (långt bort från mig)
*Han ringer aldrig :( Men han är säkert sjukt intresserad ändå.




Några frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback