göööööteborg

är en stad jag och spongan befinner oss just nu! Mitt på avenyn, delar även hotell med brasilianska landslaget. Damer, tyvärr :( Men man får våfflor till frukost så det jämnar ut sig. Var mitt ute i skogen och red en häst igår, blev lappsjuk men hästen var fin och allt gick förträfligt. Snackade även lite med Robin young ridah I igår i tele. Han ville JÄTTEGÄRNA att vi skulle komma och titta när han tävlar här i närheten i helgen. Ville även ta en bild med spongan och mig som han kunde facebooka :) Tror han är lite kär.
Nu ska vi iväg och kolla på lite fler horses, ska bland annat ner till halmstad, Tylösand liksom :D

Kommentarer
Postat av: Douglas ;)

blondinbella släng dig i väggen :D denna är på väg mot toppen ;)

2009-04-24 @ 20:07:00
Postat av: kristoffer(på avenyn)

shaa!..jag tror att det var du och din kompis som tog kort på mig på avenyn:O??..skulle vilja se bilden!:D(A<3)

2009-04-26 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback