wohooo

idag är en underbar dag här i Drammen. Vädret är underbart och allting är härligt. Jag har redan hunnit gå ut och gå jättelångt, se massor av hästlastbilar (blev sugen) och sen efter det räknat ut hur mycket vi kommer tjäna här. Frank och jag som inte jobbar så mycket övertid insåg att vi kanske måste byta jobb eller skaffa ett helgjobb. Vi har redan hunnit titta ut massor av dyra kläder och sånt att köpa. Mallan är i Oslo och är antagligen lite bakis idag. vi andra stannade hemma och roade oss med att skriva erotiskahistorier där man skriver några rader och sen skickar vidare. Dom blev sjukt sexuella! Mina mål om jag nu stannar här är att jobba så mycket som möjligt och leva så billigt som det bara går. Hitills går det rätt bra eftersom jag bara spenderat typ 100 kr på mat.

Igår hade vi även en disk. om vem som är snyggast av Blair och Serena? Melina och Frankie blev nästan lite upprörda över att jag tyckte Blair. Det är ju helt uppenbart enligt mig i allafall. Måste fråga Sarre!


 

Jaja i vilket fall ''är Nate snyggast och Chuck skönast. Han är liksom.... CHUCK BASS




Vi kom i allafall överrens om att Ben och Casey Affleck är sjukligt brutalt sexy.

Ben Affleck är väl lite över kanske men liksom hallå filmer som Pearl Harbour och Armageddon är ju fyllda med sexighet och som kan ju ses i 80 år till.

Nej nu ska jag gå hem och läsa klart min bok och sticka lite extra långt. Senare ikväll ska jag palla äpplen.


Kommentarer
Postat av: sassa

Alltså Blair är såååååå mycket snyggare.

Visst serena har en fetthet kropp och snyggt hår men snälla hon ser ju äcklig ut i fejjan. stor näsa och liten mun, sen har hon äcklig röst.



mmm älska Chuck!!!

Postat av: mullan

blair ser inavlad ut, har konstigt ansikte utan några linjer. det ser helt enkelt ut som någon kastat in två ögon, en näsa, en mun in i ansiktet från långt håll.

medan serena är en dröm för ögat och man vill älska med henne så fort hon visar sitt långa hår och änglaansikte och pratar sin sexiga röst.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarhgreq0ïtknrälmht

2008-09-24 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback