tänk att det är så kul att söka jobb

Fann precis ett till trevligt jobb som skådespelare. Det enda kravet var att man var kvinna 25 år med arabiskt utseende. Kan väl ordnas liksom. Ska bli jättekul :D:D
Efter min konferans hände inget jättekul. Var mest proppmätt hela helgen eftersom man fick mat var andra timme på den där galna konferansanläggningen. Frukosten var typ slut vid halv 9, sen var det fika kl 10.00 och sen lunch kl 12. Och sen åt vi ca 20 kanelbullar kl 15. Herre min gud det var helt galet.
Läste i mitt astro att jag skulle akta mig för bråk lördag/söndag så därför har jag mest hållt mig undan för allmänheten. Man vill ju inte utsätta sig för onödiga risker. Min ekonomi är dessvärre inte särskilt positiv den här veckan, enligt astrot. Jag slösar som vanligt på onödiga prylar står det. Varför måste astron typ alltid ha rätt?? Jaja ingen idé att hetsa upp sig, det är bara att ta några djupa andetag och säga högt: Det löser sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback