idol 2008

Igår hemma hos Malin lekte vi idol, vet var jättekul! Vi är så himla normala och fina <3 älskar oss. Kom på en jättebra idé så att dom som typ är tjejer från början som sen blir killar kan njuta sexuellt. Det går helt enkelt till så att den här lössnoppen är dubbelt så lång så att den liksom funkar för två om ni fattar vad jag menar. Mullan gillar i allafall idén med att gå runt med en snopp i vaginan dygnet runt. jajajajaja underbar uppfinning jag  vet!
Tappade min mobil men det var ju ingen idé att gå bananas över det. Jag är ju liksom freaking Lo!!! Så allt som behövdes göra var att ringa ett samtal och nu är det återfunnen :D Allting löser sig alltid
Nej nu ska jag kolla klart på dool. Det ska tydligen hända helt galna saker med John Black <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Funderar på om du möjligtvis sett ett halvt levande kvinnolik åka runt i en skottkärra?

2008-09-10 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback