mental sjukdom on the way

Herregud mitt internet är sjukt segt. Det är liksom inte helt ok!! imorgon ska jag ta reda på orsaken! det jag inte kan om internetuppkopplingar mm är inte ens värt att kunna!!!
I allafall har kvällen varit fin, har tittat på en Real Madrid-match och ska snart gå och spela ett jätteroligt youtube-klipp för min pappa. Gårdagskvällen däremot var otroligt otrevlig, i allafall på det psykiska planet. På samma gång som det underbart att komma hem hit till Täby sp fuckar min hjärna upp och jag hamnar i något slags upplösningstillstånd. Blev sjukt upprörd över att jag inte hittade Katti, mitt gosedjur som har sjukt tovig päls eftersom jag har grinat så mycket mot henne. Hehehe snacka om nördy man är men den "katten" har varit en trogen vän i ca 18 år. Funderade faktiskt att ta livet av mig. Det skulle gå till så här: Jag skär upp armen för att göra det hela mer dramatiskt med mycket blod och så där. Om jag skulle överleva (vilket jag räknar med) blir ärret ett minne och en även en påminnelse om att även nunnor blir våldtagna. Hursomhelst sväljer jag sedan lite tabletter av alla möjliga sorter och dåsar till, ringer 112 och sen får jag skämmas resten av mitt liv för att jag är en sån otroligt egoistisk människa. Dramatiskt?
Jaja sen blev allt lite bättre när jag fick ett underbart sms av Crille. Jag skrev I love you och fick ett glädjande svar tillbaka:
Du vet att jag L-word to you to. Hehehehehehe hur underbara sms får man lov att komponera?? Är det någon slags dyssekvalité?
Crille och jag träffades i 8:an, då vi började i samma klass. Jag nästintill hatade honom första dagen men sedan fann vi en del gemensamma intressen som bla. Manchester United och allmän omogenhet. Det är faktiskt Crilleboy 2 som skapat Mvh Kjam. Det här är historien (och även det första sms:et jag fick av Crille)
Hej Lotten! vi ska ju till kvarnis imorgon med klassen så kan du ta med en boll så kan vi bolla med den i vattnet? mvh kram Crille i klassen
Nej nu tror jag att jag går och dör så underbart är det att minnas tillbaka. Här är några bra stunder ur arkivet:

* vi kletar chokladpudding i toaletten, gömmer oss och ser Mille I gå in, skrika och springa ut. Höhöhöhö

*När vi var ute med klassen och seglade stod vi uppe på däck och tryckte ner alla som försökte komma upp och skrek att inga tredje klassare fick vistas där uppe. Ingen annan tyckte att det var kul, bara vi och möjligen första klassarna.

*Nu till en personlig favorit. Vi fyller en solbulle med vatten, gömmer oss i trappan, kastar den rätt i fejan på malin. Den vattenfylldabullen splashar ut lite lagom äckligt, Malins gurkmacka trillar på golvet, Malin lackar.

*Gillar också den dagen vi (kan möjligen ha gjort detta själv) lägger en kokt potatis på Mille I´s stol. Den mosades och satt fast i hennes bak hela dagen.

Finns 1000 bra saker att ta upp men allt jag vill säga är:
Cristopher Lådman: du är en fin vän och du borde lägga till robin så att du får ett gulligt dubbelnamn.
Har även lovat Crille att vi ska gifta oss om han blir fotbollsproffs men det verkar se lite mörkt ut med den karriären. Kanske kan tänka mig giftermål ändå. Hihihihiiii fnitter

Åter till mitt liv, vaknade upp efter den hemska natten, tittade på min högst oattraktiva feja och sa till mig själv:
Du är DJBabyLo for fuck sake! Allting löser sig som vanligt, allting du vill ha kommer att bli ditt och det här livet är för fint för att bara dö i från det.
Sen spelade jag lite golf och var på så bra humör att jag inte ens övervägde att kasta golfklubban i marken en endaste gång. Jempa och jag gick även på bio och såg Rallybrudar som utspelar sig i  SPÄNNING
TORSBY!!!!
Hade med en spypåse för säkerhetsskull. Torsby måste vara helvetet på jorden. Efter bion så gick vi åt olika håll och jag träffade då på gamla grannar och Jempa sin farbror. Dom här människorna måste alltså ha trott att vi var på bio helt alene. Jag är ju iförsig tillräckligt sjuk i huvudet att gå på bio med mig själv. Inte för inte som man kallas Loser...
Stötte även på en härlig Täbyindivid och höll nästan på att trilla dit, komma tillbaka till det ljuva livet här i Täby där allt man vill ha är pengar till öl men om man inte har det så har nån annan det (tegelskatten). Den här kommunen gör en lite förslappad och den får absolut räknas med som en karriärsmässig fara. Bra att listan börjar fyllas!
Faror för karriären (och livet i största allmänhet):
*Kärlek
*Täby

Imorgon ska jag rida :D och heja på Gettot i globenkvalet. Plus hålla 1000 miljoner tummar för Sandy Dee som förhoppningsvis vinner breeders. Love you Bitch!
Saknar "familjen" och vårat liv ihop. Om det här hade varit en helt vanlig kväll på Capellensgate så hade vi lekt ryskfamilj. Svettis, Borst och Klittlana: Kolja älskar er!!
När jag kommer tillbaka till Drammen ska jag reda upp en del relationer som varit lite ansträngda på sistone. Relationen med psyksiktsjuk-man-som-förföljer-oss-på-jobbet behöver förhoppningsvis inte ens avslutas med hårda ord då jag planerat att mörda honom med en köttkniv. Blodig!
Det gäller att städa upp ordentligt efter sig

I Drammen missar man rätt mycket av vad som händer i resterande världar. Jag missade totalt "bloggkriget" mellan Alex Schulman och Katrin. Trist att man upptäckte det så sent att det inte ens är värt att intressera sig för hela skilsmässodelen och blablabla. Frågade Mullan häromdan om AlexS och Filip och Fredrik är polare och Mullan informerar mig om att dom är det. Jaha okej tänkte jag och skrev upp det på i minnet men sen får man ju spel när man går in och läser att nån Jenny (filips fru) och Alex typ startat lite hat mot varandra och all of a sudden är ingen polare!!
Please kan vi lantisar få tid att smälta saker och ting innan nästa nyhet lassas på. Vem vill äta 1 kg potatismos och sen äta 1 kg till fast man redan är mätt liksom??
Snart läser man väl att Linda Rosing är gravid och sen hinner man knappt blinka innan hon har gjort abort. Eller så äter Posh spice kolhydrater för att sen spy upp dom. Ta hänsyn till oss som inte bor i storstäder utan på små skithålor där människor, djur, allt som lever är totalt efterblivet!
PS. Börjar ärva Melinas hat mot småstäder/folk som bor i småstäder.

Favoritklipp:

http://www.youtube.com/watch?v=L4CR3GoB3YY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo

Mvh Kjam Kapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback