hey bitches

hær sitter værldens bæsta bloggare och chillar lite granna. I helgen var mallan och jag på oslo hs vilket var fint, allt var gratis, t om. vinet. Jajajajajaja har ingen aning om vem som vann vilket kvittar gånger tusen. Vi hade i allafall kul och jag fick massor av jobb :) Please alla mænniskor dærute, førsøk minnas att æven mitt dygn bara har 24 timmar. Nær jag var hemma sist tappade jag 1000 spænn på centralen. Det ær en av nackdelarna med kontanter. Fick lite panik, ville næstan gråta men sen nær jag gick dær helt utsliten av allt letande låg pengarna precis framfør mig i en rulltrappa. Hade før en liten liten stund glømt bort hur allting alltid løser sig. Jag skulle helt enkelt andats lugnt och sagt dom magiska orden: det løser sig.
Vi har ett nytt intresse hær borta och det ær att gøra egna spelplaner och sen frågor till. Jag har redan gjort ett, det kristna spelet. hehehe! HELVETET BLIR ALDRIG FULLT!!
Nej men ærligt allt ær inte guld som glimmar men att gøra egna spel ær inte helt fel. Dagens spel kommer bli bra, har tagit bort alla sex och samlevnadsfrågor och har skrivit ner en del vældigt allmænbildande frågor som førhoppningsvis ska læra the girls lite vett! Kan också tipsa alla lovers om
www.vetgirig.nu som ær en ooootroligt underbar sida. Har precis gjort ett test på huvudstæder i europa, och inte før att skryta, men jag har alltid varit bra på det.
Lots of love ps. længtar verkligen till fredag før jag ska hem :D:D och førhoppningsvis kan jag åka redan torsdag kvæll. ælskar att vara helt arbetsfri i tæby.

Kom ihåg att døden æven drabbar doktorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback