"Det var bara mitt dirty mind som spelade mig ett spratt"

Gårdagen på jobbet var underbart fin. Fruttan och jag jobbar ihop heeeela veckan vilket är helt galet kul :D Vi har gett oss själva jobbnamn, jag är Nalle Puh och Fruttan är Nasse. Maskinen stod mest hela dagen igår så vi roade oss på egen hand, drog runt på lagret och tog en del smygbilder på den nya killen som är galet het (i allafall i jämförelse med dom andra)

 <3

En poängjakt har nu startar där man får olika poäng när man tex. säger hej till nya killen och får ett hej tillbaka. Nasse leder dock stort eftersom han hjälpte henne att leda efter hennes försvunna väst.. Om det inte hade varit för min oooootroooliga charm hade jag nästan sett det omöjligt att komma ikapp. Idag kan man tydligt känna av den rivaliska stämningen oss två emellan. Iakttog att Fruttan lagt en grundlig make-up och mitt lipgloss till trots ligger jag i underläge pga. glömt deodorantande och bränd mat i micron som förvandlat mitt hår till ett illaluktande inferno. drama, drama, drama....

På tal om västar har alla viktiga människor gråa. Blev erbjuden en igår men man vill ju inte vara märkvärdigare än vad man redan är liksom så jag håller mig till den blå.

Viktig chef i grått

Nasse och Puh i sina "vanliga" västar.

Igår hände det! vi jobbade in på den magiska timmen! Grät nästan av glädje när klockan slog 9!!! 100 procent = 300 spänn i timmen. Dom t vå timmarna på övertid gick åt till följande:
30 min av tristess
30 min hårt arbete
60 min pizzaätande med övrig personal.
Måste verkligen byta arbetstider nu. Har döpt pappa till gudfadern ¨på min mobil så att jag i korta ögonblick kan försvinna in i en inbillningsfas. Då skulle jag få byta arbetstider på än gång för gudfadern/pappa skulle maka dom an offer they can't refuse. Skulle inte behöva jobba alls!!
Någon som vill låna pengar förresten? är nämligen från stockholm....



                                                you make me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback