ojojoj

Idag har jag ont lite varstans, var nämligen och red igår och det var ju ett tag sen sist. Känns absolut lite jobbigt eftersom jag ska jobba idag vilket betyder att jag ska leka massor av vilda lekar eller favoriten: spela fotboll. Trist att behöva stå bredvid och titta på.
8:e oktober är förövrigt det datum jag lärde mig att läsa på, jag var lite trögstartad men, som mina old teachers berättade, jag hade ett ooootroligt stort vokabulär. Tur eftersom jag pratar så mycket (annars hade jag behövt använda mig av samma ord en miljon gånger). Oliver S har också ett sjukt stort vokabulär <3
Men det här med hästar och så (en av mina nördiga laster), den här hästen som jag red är menad för mig. Jag såg den första gången den 13:e Juni och jag insåg redan då att det var min drömhäst, okej det är inte Killerbitch "KB" Catja men nästan lika bra. Den senaste tiden när jag befunnit mig i närheten av hästar har en stark längtan efter öl dykit upp men inte igår. Ett tecken från gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback