I honestly don't know if I'm hungry or horny'

MVG I GEOGRAFI

har turistat lite i sverige dom senaste dagarna, i lördags var jag i Kolbäck (sjukt spännande ställe) vill bo där <3 Blev sjukt sugen på öl när jag var där av nån sjuk anledning, kan vara ett läkemedel för lappsjuka. Var i allafall glad över att ha tillbringat natten med cattap, några öl och min supergoa säng. Känns så trist bara att Cristopher Rådman aldrig sov över! Hjärta Cattap i allafall. Supergullig tjej (arbetslös).
Idag har jag varit på fyrishov i ingen mindre stad än Uppsala. Det var ooootroligt kul att plaska runt lite, svalde typ 10 liter vatten som antagligen innehöll massor av kiss från småbarn men det gjorde ingenting. Efter ett tag begav vi oss till hopptornen, kände mig otroligt manad att hoppa från 10:an. Värmde upp med ett hopp från sjuan och klättrade sedan hela långa vägen upp till 10 meter. Konstigt nog kände jag mig lite darrig men när jag väl stod där uppe så kändes det inte så farligt och det verkade fullständigt onödigt att klättra hela vägen ner igen när det skulle gå sjukt mycket fortare att bara hoppa så då gjorde jag det. Ett litet tips till alla är då att tänka så rationellt som jag gjorde. Var lite besviken efteråt eftersom jag bara kände mig lite sladdrig efter nervositet på uppvägen. Insåg att jag skulle behöva komma några meter högre för att känna en riktig adrenalinkick.
Nu håller jag på att göra en frågesport på vetgirig som jag tillägnar alla mina vänner, speciellt Melina. Säger till när testet är klart och blir glad om ni vill göra det.

Har kommit fram till vissa grejer jag skulle vilja kunna säga (om jag var man):

'You know what? I'd better pass on the game. I'm just gonna go home and think about my ex-wife and her lesbian lover' //// Ross Geller en av dom bästa människorna på denna jord

'Oh my god... I'M A WOMAN!!' /Joey

Älskar även när Joey söker ny rumskompis och ska då intervjua Janine. Det som fnittrar dödsskönt i kistan är att han enbart frågar: When can you move in.
HÖHÖHÖHÖHÖ nu garvar jag så mycket att jag måste gå och pissa lite grant

Ps. Håller på att planera för min kommande resa till utlandet. Det blir bara jag och Björn "Björnen" Smedman som åker. Superkul att Bön och jag åker iväg helt ensamma :D Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback