hojhoj

Har precis ringt till globenhotellet som inte riktigt kunde ge mig rumsnummret ännu men receptionisten var rätt sweet och sa att jag skulle ringa när vi kommer till stockholm för att höra om vi kan checka in tidigare. Ville absolut inte förklara att jag bor i sthlm för då skulle man ju framstå som värsta mongot som bor på hotell i sin egen stad. Hursomhelst är jag mitt uppe i mitt yrkesamma liv, det är så hektiskt. Några av de yrken jag redan är:
*Lifecoach
*Äktenskaps rådgivare
*Ekonomisk rådgivare
*Författare
*Fiskdammsansvarig
*Fröken
*Begravningsentreprenör (det är det yrket som går bäst för tillfället eftersom jag själv är en aktiv kund)
 
Nu kan jag även lägga till drömyrket frilansande journalist, i allafall i helgen.

Har förövrigt kommit fram till att jag ska ta betalt på min begravning så för att kunna ha nytta av pengarna själv kommer jag starta en biljettförsäljning via internet där man kan förköpa en biljett. Håll utkik efter det här kära medmänniskor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback