min absolut sista dag i skolan

man vill ju bara grina ihjäl sig.... har längtat efter den här dagen i halva mitt liv, minst. Varje år vid student-tider har jag drömt om den dagen det är min tur och nu vill jag helst bara gå tillbaka till skolan igen på måndag. Livet är hårt ibland.
Idag var i allafall sista dagen men vi var inte i skolan utan nere vid sjön. spelade kubb, var tvungen att bada med kläder på. vissa kanske tycker att det är äckligt att bada i vtuna sjön men det tycker inte jag och därför ska jag fortsätta med det :D Det var otroligt varmt för att vara maj, cirkus 17 grader. Är en hejare på att känna av vilken grad det är i vatten. Alla verkade ha bråttom hem men vi som var kvar hade en trevlig stund. Det finns faktiskt många jag tycker om i klassen även om jag aldrig tagit mig tid att göra det tidigare.
Spongan har också varit här och hjälpt mig baka muffins. Dom blev fina men jag hade ju såklart en del orealistiska förväntningar från början. Meningen var att dom skulle bli så nånting så här:
image43
Det såg ut som att ett dagis hade gått löst. Men när Spongan tog över toppingen blev det helklart bättre. Var spända! Pratade även en del gamla minnen. helt sjukt hur länge vi känt varandra!! Hoppas att man slipper bimbon nån gång... Snark!
Höll nästan på att börja grina idag i motionsspåret eftersom min älskade häst Munken dog idag. Förtränger dock det här tills vidare. När det är mer lämpligt att sörja ska jag göra det, just nu låtsas jag att allt är som vanligt. Längtar efter att galoppera helt galet på Munken.
Jaja imorrn ska jag upp tidigt för champagnefrukost. Ska begränsa intaget alkohol så att inget jobbigt inträffar. Att däcka eller att nån dör är väl typ det enda som kan förstöra morgondagen.
Kommer absolut förbereda mig för att gråta lite framförallt när jag säger adjö till Einar. För er som inte vet är han bibliotikarie och min bästa skolvän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback