heeeeeeej

kul att det är så kallt ute :D och att alla lokaler i hela kommunen är uppbokade fram till jul! whatz up liksom!!??
Får helt enkelt ha en trevlig studdefest här hemma istället. Synd att våran tomt är så bergig att det inte ens finns plats för kubb/krocket. Men tur att man fyller år också :d Har då planerat följande:
Lördag 14:e Juni = Gröna Lund/grillning
Söndag 15:e Juni = min och bjärts gemensamma kubb/krocket-fest.
Jippie :D Funderar även på att bjuda in släkten (dom intresserade) på pokerkväll.

Cissi Spong har kommit hem, alla borde vara på sin vakt, hon är helt galeeeeeeeeen. Fick tillbaka min adde-tröja som jag glömde på nyår, den luktade kladdkakan som jag bakade då. Den blev iförsig helt misslyckad ändå eftersom jag tappade ut den i ugnen.

Har köpt en ny klänning, ser ut som något Barbie skulle ha på sig. Måste bjuda över lite vänner och se vad dom tycker. Ska också vara fenomenalt bra utklädd på Lördag :D:D:D

Saker att göra:
Borsta håret
Skaffa ett jobb


Hittade ett inlägg från min förra blogg (helt underbar) som jag tyckte var fint:

köpte en cd, lilla melodifestivalen 2003, med kareokee version!!!!!!!!!! FATTA LIKSOM ATT HALLO DEN KOSTADE 19,50!! Sjukt jävla fucking bra. ska lyssna på den nu.

Skivan är fortfarande lika bra det är det som är så crazy.

Kommentarer
Postat av: jullan

jag vill ocksa va me a hosta klubb slash krocketfesten

2008-05-16 @ 04:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback