Dagen D

Hej! Världens bästa bloggare är tillbaka :D SMAJL. Idag var jag på stadsvandring, kuuuuuuuul. Efter ca 60 min tappade jag bort klassen :( Dom bara försvann så jag fick gå egen vandring i butiker. Stockholm är världens vackraste stad
Åkte senare till Täby c där jag mötte några bekanta från Åland. Såg sedan Mallan och blev förvånad, glad, överraskad. Jempen, mallan och jag var i Kista, självklart fullt med turkar eftersom parkeringen dagen till ära var gratis = turkarna ringer till alla dom känner och berättar detta, alla turkar åker dit.

En annan rolig grej som hänt på msn (händer massor av kul där alltid :D)

malin säger:

hehe ring mig

Lobjörnen säger:

ok
Jag ringer upp till familjen S

malin säger:

ångra mig

malin säger:

ring inte

Lobjörnen säger:

nehe
Jag lägger på

Lobjörnen säger:

okej

malin säger:

jo förresten ring

Lobjörnen säger:

men aaaaaaaaaah
Jag ringer och Mallan och jag har jättekul :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback