onsdag och det är match!!!!!!!!!!!!!!!!

är trött som ett as. läste min gamla blogg idag. Hade helt glömt bort ett av mina jättebra smeknamn, Duckie. Så nu ber jag alla att kalla mig det. Blev även påmind om att en av mina böcker måste få en fortsättning och ett slut. "Den kriminella mannens hemligheter" som den heter handlar om en god vän till mig. Han är även bodybuilder, kriminell och hästälskare. En underbar kombination. Ska se om jag kan finna en bild på honom.
Amen / Fader Darrwich

Hittade även den här roliga berättelsen ur en bok:

Jag var singeltjej i 6 år innan jag gifte mig. Innan dess var mitt rekord på pojkvän 11 månader. Att vi var ihop så pass länge berodde på att han var helt omöjlig att få tag på och göra slut med. jag fick ringa som en dåre i månader innan han äntligen lyfte på luren.

Min gamla blogg är så bra att jag fortsätter klippa in en del grejer.


verkar som om typ alla, bortsett från jag, malla och jempen, har missuppfattat det här med bloggar. meningen är inte att man ska skriva hyper-serri, man måste liksom skriva lite mer oserri, en blandning mellan halvserri, iorni och mycket ljug. till exempel om jag ska skriva om en skogspromenad.
Det är oftast inte så mycket som händer på en skogspromenad så då gäller det att lägga till lite fantasi så att det blir roligare att läsa. "Jag gick i en skog när plötsligt en naken man kom fram och skrek katten, musen tiotusen".
Den meningen har jag snott av min kompis, Mappie, som idag var borttappad på prisextra men efter att ha skrikit just den meningen så högt hon kunde så hittade vi henne äntligen. Behöver jag berätta att vi alla grät och kände oss JÄTTE lättade?


tips på presenter man blir glad över:

presentkort på begravningsbyrå
En köttyxa, gärna lite blodig.
en bussresa till afganistan

Det här hände 2006, när vi båda var nästan 18. Gamla goda tider det.
Jag och en vän (mallan) bestämde oss för att göra ett test och fråga folk hur gamla dom tror att vi är.
det här är resultatet:

Mallans medelålder: 16,5
Min medelålder: 13 (bara 5 år yngre än vad jag egentligen är)
Bra är att vi i allafall slipper oroa oss för rynkor på ett tag.

Ett tips är att prova att göra det testet, man blir jätte glad och känner sig verkligen JÄTTE mogen och väldiiiigt vuxen.

Nej nu ska jag nog bege mig till Täby C. ska gå på systemet för första gången sen det blev lagligt. Måste ha öl till matchen som ska spanas in i kungsan. Har även tvättat mina Sverigekläder. Vuxenpoäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback