heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

det är verkligen trevligt att inte ha något att göra. Man kan ligga i sängen hur länge och hur mycket man vill, kolla på huuuuur många filmer som helst och bara vara allmänt lat. Arbetslöshet passar verkligen mig. Har ju gått igenom allt detta tidigare i livet och minns med glädje vilken extremt bra bloggare/författare jag var på den tiden. Ska ta upp mitt självbiografi-skrivande igen.
Igår var jag, Mallan, Anna Ni och Jempa och badade i en sjö. Jag var badkruka för ovanlighetens skull. Känns jobbigt, typ som att gud skickar en signal att jag snart är vuxen. usch och fy, måste ta livet av mig innan min 20-års dag. Eller så väntar jag lite och går på systemet och super ihjäl mig lite granna.
vi hade i allafall en intressant diskussion vad en stekare egentligen är?! Någon hade tydligen kallat Anna Ni för stekare. Men visst eftersom den här "personen" var en turk så kanske Anna faktiskt räknas som stekare?
I mina ögon är en stekare någon som steker lite allmänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback