AH VARFÖR FINNS DET BARN????????!!!!!!!!

kl 9 imorse väcktes jag i min underbart goda sömn av barnskrik utan fönstret. Jippie har grannarna startat dagis eller har jag bara missat 20 år av mitt liv och vaknar upp 40 år gammal med rynkor och en massa ungar!? buuhuuhuhuu livet går utför.
Igår fyllde min mamma år, hon fick en väldigt generös present av mig men tyvärr fick hon en ännu mer generös present av min bror. verkligen typiskt när man slår på stort.
Vet ej hur relationen mellan mig och Mallan är efter igår. Det hela gick till så här:
Jag och Jempa är i Täby C, Mallan kommer dit. När hon provar en sak på Zara inser jag att mitt tåg går snart och jag ska ju på jättefin restaurang för att fira morsan. Måste även hinna köpa en present till min mor så jag rusar. Mår lite dåligt över att jag inte hinner säga hej då till Malin. Där står hon helt ensam i ett provrum, övergiven. När Ma senare ringer är jag på väg till tåget som jag missar och måste ringa Jempa och be henne skjutsa mig vilket hon går med på. När vi går där genom TC hoppas jag innerligt att vi inte möter Malin eftersom det här kommer bli jobbigt att förklara och hon kan ibland bli väldigt arg = jag blir rädd. Precis när vi är på väg uppför en trappa hör jag; MEN VAD ÄR DET HÄR EGENTLIGEN???? Tonsättet var väldigt läbbigt det kan jag tala om för er som inte var närvarande. Ja men i vilket fall blev väl Mallan antagligen lite purkisch. Sorry girlfriend. Love you!!

Någon (typ Josse) som kan låna ut en Ipod när jag åker till Kroatien på lördag?? Ska nämligen lägga in lite ljudböcker och min har pajjat.

ett tips är att kolla in den här underbara intervjun. mohahaha
http://www.youtube.com/watch?v=atgS-cL48DA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback