hojhoj

är halvt död/sjuk. Hade inte direkt förväntat mig något annat efter vår fina vecka i fbo. Blev först lite rädd att jag återfått förra årets körtelfeber/deppighet. Efter några dagars tröstätande av daimtårta känner jag mig dock ooooootroligt mycket muntrare :D Har därför bestämt mig för att förtränga sjukdomar och dylikt. När det för än gång skull är bra väder i det här landet måste man ju passa på. Har varit ute och vindsurfat hela eftermiddagen och var otroligt bra. Mina fingrar är som russin nu men det var ändå jättejätte varmt i vattnet :D Funderar på en head-dip imorrn. Avancerat som bara den men vår granne är nordiskmästare så jag måste imponera lite. Nu ska jag ut med båten och hämta min brorsa (kjamgo). Kjam puss lviet är jättefint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback