hohoho

nu är jag hemma i Täby där solen oftast skiner. Väldigt lyckligt att återse mitt hem <3 Var tyvärr tvungen att cykla till vtuna och började nästan gråta. Det var hemskt, har aldrig tänkt på det förrut men det är värsta gangsta stället :S Jag var rädd och cyklade jättefort. På bussen hem satt det två pensionärer bakom mig, Monika och Lennart, ett kärleksfullt par. Monica berättade att hon vill döpa om sig till Monique och när hon var ung brukade alla säga till henne att hon var herrskapsflicka och en annan man sa att hon var en hollywoodstjärna. Otroligt jobbig dam. Hennes son är tydligen knarkare också och då tyckte Lennart att dom skulle säga upp kontakten. Först blev jag otroligt irri men sedan blev jag helt fast i deras samtal, det var typ som skilda världar fast i verklighet. Tror att det skulle kunna bli bra med ett radioprogram där två personer helt enkelt bara konverserar.

här kommer två superbra nerladdningstips:
Rihanna- Disturbia
Kate Perry- I kissed A girl
Leona Lewis- Take A bow

Idag ska min brorsa och jag ordna en grillfest som kommer bli superduper najs. Kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback