hej allihopa, i'm alive!!!!!!!!!!! :D:D

Veckan i Kroatien var fin, förrutom att min mamma expertkommenterade hela EM-finalen. Extremt plågsamt. Hon har aldrig sett på fotboll tidigare så jag fattade nada :S
På planet dit satt en bejby framför och vi var tvugna att stå still i ca flera timmar eftersom en ugn brann. Det enda som skulle kunna förvärra situationen var om en stor jättegravid kvinna skulle föda och bad mig om hjälp. Skulle inte vilja se hennes vagina i ett hälsosamt tillstånd och absolut inte när en unge håller på komma ut. UUUUUHHH hemska tanke!!
Här hemma är det dock lite i kallaste laget, hemskt. Passar min dog på Åland den här veckan och det går inge vidare. Igår spenderade vi hela förmiddagen med att komma på hur vi skulle få bort hundbajset eftersom varken jag eller Matilda (avlägsen släkting) inte ville röra vid det. Till slut hittade vi nån slags högtryckstvätt i båthuset. Sen var det bara att spola och hoppas att man inte skulle spy. Sen cyklade jag 2,5 mil för att köpa tidningen som var slut! Jättekul :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback