The drugs don't work!!!!!!!!!!!

Är det här den värsta dagen jag någonsin upplevt? Hitills är svaret jag. Kan inte ens förklara hur hemskt det är.
För att muntra upp mig själv skriver jag en lista på positiva saker:
Jullan har tagit körkort. Efter 55 körlektioner :O hennes mamma har ett kriminellt förflutet och får inte köra bil med jullan så jullan är tvungen att få hjälp av en 65 årig "morfar" som julia även har/haft en kärleksrelation med. Hon har alltid gillat lammkött.

Inga mer positiva saker på listan förutom att jag bantar och det är så otroligt kul och ger mitt liv en mening jag inte trodde fanns.

Ett tips till alla som känner som jag att den här dagen suger: Läs böcker så glömmer man bort sitt eget liv. idag har jag redan hunnit med att läsa ut två böcker, måste ge mig in på något lite tjockare, typ Da Vinci Koden.

Till slut vill jag bara säga till alla troende idioter: det finns ingen gud!!

Kommentarer
Postat av: jullan

tack tack för reklamen!! kommer och hämtar upp dig runt sju halv åtta tiden utanför ditt crib!!!!!!

och lo, jag har funderat, 55 lektioner låter så jääävla mkt. kan ju inte va sant. är säkert bara 40 st eller liknande.

2008-01-16 @ 15:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback