hejhej hemskt mycket hej

idag när jag kom hem låg det ett ´slags kuvert från svenska spel i brevlådan. Det såg väldigt viktigt ut. Kände hur pulsen ökade, andades häftigt, adrenalinet flödade. Dagen var äntligen här, lottovinsten var min. Medans jag öppnade kuvertet funderade jag över hur mycket det var, 100 000 minst men antagligen någon miljon eller flera. Till min besvikelse visade det sig bara vara nån trist information om ett spelkort. Får helt enkelt lämna in 10-veckors lotto igen och hoppas på en vinst. Ska även räkna mina enkronor. Spänning att se hur mycket det är :D

Kommentarer
Postat av: ci

lo, bara en fråga. rubriken, har du fått d av min mamma? hon brukar nämnligen säga så...

2008-01-25 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback