ska man så ska man på helgon.com

Kom att tänka på en helt underbart fnittrig grej häromdan som jag och Malin S gjorde när vi var i dom lite yngre åren. På den här tiden var det otroligt populärt att retas med folk som var punkiga, man satte upp punkblad i skolor och drev lite lagom med Sabo och co. I allafall så skaffade vi helgon, en väldigt punkig sida, Malin var punkiepunkiepunker och jag var child of punk. Det som får mig att fnissa mest av allt är den underbara bild som punkiepunkiepunker hade på sin profil, nämligen vår gamla ridlärare Leena Lundin. Hittar tyvärr inte den bilden nu men ska leta vidare. Har för övrig märkt att Leena L har en blogg. Kul när man kan läsa hur det går för torsbytjejen! I punkiepunkiepunkers galleri låg det även massor av bilder på andra ridlärare typ silvis och co. Själv valde jag ut en pojkvän till child of punk som var ska_man som sen visade sig vara peter z´s lillebror. Ibland är livet galet!

Igår var en fin dag, Carina och jag käkade chirre och tittade på Don Juan. Sen drog jag på dubbeldejt på mongolian vilket var både fint och väldigt gratis för det är alltid männen som bjuder :)

Idag har jag drabbats av psykiskt illamående. Inte ett sånt allvarligt psykiskt illamående som jag led av förr i tiden men ändå ett illamående som inte är bra för min hälsa. Tyvärr har jag väldigt lätt att få ångest vilket jag har just nu för att jag är dum i huvudet och bara en allmänt jävlig människa. Känner dessutom viss åldersstress och inser att jag borde reda upp mitt liv och börja göra något vettigt. Till råga på allt så ska jag kanske köpa en häst vilket jag väl i försig vill men ändå så får det hela mig att dö inombords och jag kan knappt få luft när jag tänker på det. Hemska saker man utsätter sig för!!

Nu vill jag bara att Mallan ska komma hem så att mitt liv blir så som det ska vara: underbart, roligt och helt enkelt fantastiskt!

Förresten vill jag skicka massor av kärlek till Sarah och Linnea idag för att vi hade en sån kul kväll i lördags. Här är faktiskt en underbar bild på oss, vi representerar olika länder som ni kanske kan se, jag är Ryssland, Sarah är Kina och Linnea är dom hipphoppigare delarna av USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback