Oroa dig inte, du är en sån där kille man lägger märke till lite senare på kvällen, när man är på väg att ge upp!

Nu har min kära vän dragit hem till Åland och jag är lite avundsjuk t.om. när jag tänker på att hon ska på praktik och rensa fisk i två veckor. Tror nog nästan att det är läge att döda henne för hon vet egentligen alldeles för mycket om mig. Det är en sån människa som man kan säga nästan allt till, hon är bättre än någon psykolog jag någonsin träffat!

En vän är nån som vet allt om dej, men som ändå tycker om dej

Igår började jag nästan grina lite när jag snackade med Mallan, så mycket saknar jag henne! Började även gråta lite idag när jag tänkte på Munken. Saknar honom väldigt mycket ibland, tyckte verkligen om honom vilket är väldigt stort eftersom jag har svårt att connecta med djur på ett djupare plan!


En fet men söt Munki i hagen dagen innan han dog buuhuuhuhu


Every step I take, every move I make
Every single day, every time I pray
Ill be missing you

Kommentarer
Postat av: Louise

Å så söt han var! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback