Look Nathaniel there are three things I care about in this world, money, the pleasure money brings and you.

Chuck Bass måste ju räknas till världens underbaraste tv-personlighet. Om jag fick önska mig en sak så skulle det vara att återfödas i Chuck Bass kropp. Skulle bara vilja ha hans liv och hans klockrena ordförråd!!! Jag skulle gå runt i världens schystaste outfits slash en sidenmorgonrock och dricka whiskey alla tider på dygnet, åka runt i min limmo och dricka champagne, vara allmänt jävlig och sen självklart umgås med snygga tjejer (helst flera samtidigt).
Man har ju alltid gillat Nate lite granna men efter scenen när dom spelar Crocket så slog ju Chuck alla rekord i att hetsa upp folk (kan jag tänka mig). Måste införskaffa lite Crocket-kläder nån dag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback