Howdie Cowboys

Idag mötte jag mitt älsklings popcorn Carina, vi gick på systemet. Jättekul, behövde inte visa mitt leg :D Tyvärr visade det sig att han kände igen mig från igår, hade varit mycket roligare om jag såg ut som typ 40. Men den dagen kommer den med, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!
Mötte även Kristin och blev om möjligt ännu mer tegelsugen. Helt sjukt vad jag bara vill att det ska vara lördag!!

Nu när man är helt home alone tänkte jag passa på att skriva lite på min senaste bok. Jag har ca 50 böcker, alla med fantastiska titlar, men tyvärr är ingen fulländad för dom är ca 1 A4 var. Funderar på att sätta alla böcker i en och samma och ha en liten galen bok som hoppar fram och tillbaka mellan koskit och koblaja, barnafödslar och bröstimplantat och en massa massa mer. Just nu är jag inne på Gen, Janet och den lesbiska älskarinnan. I vissa öron kanske det låter smått erotiskt och visst det kanske kommer förekomma ord som inte är fullt barnvänliga men den är ändå mer klassad som en roman. Det finns mycket grejer man kan göra här i världen som inte betyder ett dyft när man ligger död och begraven och lite rutten långt nere i jorden men att printa sitt namn på en bok det är inte ett av dom!!!

Ibland funderar jag på att gå och göra något totalt oväntad. Någon som ingen annan, allra minst en själv, trodde att man skulle göra. Det vore väl rätt skoj om man gick och gifte sig och skaffade barn så här i yngre vuxenåldern? Eller så börjar man med något lite mindre radikalt som att raka av sig håret eller kanske färga det rosa?! Eller bara rymma till Berlin och dra en liten repa i röda arméns fotspår. Känns som att det är läge att lägga in min kontaktannons:

Resesällskap sökes!!

Är du så uttråkad att t om. en våldtäkt skulle liva upp dig? Då är jag kvinnan för dig!!!! Vi köper lite tågkort och drar runt i Europa. Kraven är att du inte är psykiskt störd och att du inte är sexuellt överaktiv och vill våldta mig. Det är även ett plus om du vill se ungefär samma ställen som mig eller så går det bra om du låter mig bestämma allting. Jag hade i allafall tänkt börja resan i Berlin och avsluta den i Sankt Petersburg och sen kanske en liten trippis till Helsingfors där i allafall jag tar båten till Åland för att bada bastu. Vill av förståliga skäl inte resa själv så förgyll mitt liv (och ditt eget) och mejla mig
[email protected] Du blir även garanterad en roll i boken Time To Grow, en tonårings memoarer i kapitlet Röda Armén rider igen.

Har planer på att hetsäta lite apelsiner, det kittlar dödskönt i kistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback