Good morning Upper East Siders

Varför ska man ens gå och lägga sig när det verkliga livet är så mycket roligare?
Fast mitt sovande liv får väl ändå räknas som rätt spännande, är ju världsmästare på att drömma. Drömmarna är en vild mix av det mesta. Minns när jag drömde att jag och David Beckham shoppade en bröllopspresent till hans blivande fru Posh Spice. Från honom blev det ett vykort med skärgårdsmotiv och av mig fick hon en stickad halsduk. Väldigt posh alltså! En annan sjuk dröm var när Ronaldo (den äkta) kom och fikade på stallplan för att Arne Pörschke fyllde år, jag var lycklig i allafall! Dom här drömmarna är ju rätt gamla men jag drömmer fortfarande en del om fotboll. En dröm som ställt till det mycket är den när jag drömde att jag var Henke Larsson, skulle precis skjuta bollen i mål, sparkar då självklart till i sömnen och får kramp. Sen den natten har jag kramp jättejätteofta. Livet som fotbollsproffs är verkligen tufft....
Ibland drömmer man ju även lite erotiskt, som tur var inte alltför ofta om någon man känner. En gång drömde jag dock att jag låg naked i Bjärts säng men som tur var så handlade drömmen mest om att jag var en jätteunderbar flickvän så det blev inte så mycket mer med nakenheten. Skönt!
En av dom obehagligaste drömmarna var den när jag öppnade dörren till Mvägen 147 och då var dörren till badrummet öppen och där stod Mallan och duschade med en tjej :O :O

Nej nu ska jag nog klä på mig, ska jobba idag och efter det ska jag nog mörda Charles för att han sa att avsnitt 14 (Gossip Girl) visst skulle komma idag men det gör det inte!!!! Min dag är förstörd, palla att vänta till 5:e Januari!
Hoppas i allafall på att vi fortsätter vårt Gossip Girl tittande lite senare!



Här är förövrigt ett av dom vackra kärleksparen jag hjälpt!! När dom kom till mig för hjälp var dom djupt olyckliga och hade "vissa" problem men nu är dom lyckligare än någonsin som man kan se på den här bilden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar hur ofta du drömmer att Maria G + partner hittas drunknade på botten av havet i samlagsställning efter en flygplansolycka?

2008-12-17 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback