Gillar du kassler?



Nu ska jag slå mig ner i soffan med min nuvarande bästis och titta på playa del sol. Älskar verkligen när Tommy mutar ett par gäster med 4 kg patanegro eller vad det nu heter. Tror säkert att dom har användning för det på solsemestern. Det är också fint att Linn har sån bra kontakt med sina inre safter :D


Har vissa planer på att titta på jul i kapernaum och mysteriet på greveholm någon dag. Kan bli mysigt att återuppliva lite barndomsminnen! Häromdan så mötte jag två sjukt softa 9-åringar, dom fnittrade som tokar och hade så bästiskul och påminde mig sinnessjukt mycket om mig själv och min best friend back in the days. I vilket fall var den ena tjejen typ min soulmate, hon berättade om hur jobbigt det var att alla hängde efter


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vill ha fyra patenegro.



Går det igen förresten?

Postat av: Anonym

nej vi tittade på min dvd. Love it!!!

2008-12-14 @ 18:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback