Behöver er, vill pöka er, säg inte nej!!!

GUD GUD GUD det pirrar i hela min kropp när jag tänker på att Mallan kommer hem om bara några dagar. Lördag närmare bestämt!!! Och sen är det bara några få fnuttegulle dagar tills Jobe kommer hem. Dom fantastiska 3 blir 3 igen :D :D Den sista tiden tyckte jag nästan att vi alla tre tappat stinget lite granna, Jo var inte ens hälften så galen som vanligt och Mallan var plötsligt övertrevlig mot allt och alla. Jag gillar dom bäst när vi gör galna upptåg, bråkar lite med randoms och är så där underbara som bara vi kan!!


















ROCKSTARS ON TIFFIS


Ni e´ så jävla special!
Ni är dom bästa brudarna ja mött
Så varför gå, låt kärleken bestå
Så sprid lite lööööööööv


Kommentarer
Postat av: Anonym

men loooooooooooooosifer på lördag ska vi ju ses :D:D:D du får meata mig hela kvällen :D

men du måste köpa ut åt mig insåg jag. mitt tåg kommer fram 15.30 :( skulle även behöva ditt telenr. kjam mallan

2008-12-17 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback