Även fula barn måste få julklappar!

What the fuck is up med internet, det är helt cp i hela Täby, tror jag. Man börjar ju fundera på om det är själva kommunen det är fel på?? Kanske ryska spioner som vill ställa till det för Freddan R. Visste att det skulle komma nån skit ur att ha statsministern boendes i kommunen! Jaja jag får väl skita i att ladda ner ny musik och nöja mig med några hederliga gamla dängor. The Tide is High med Atomic Kitten är inte helt fel (är även Linus LK´s favoritlåt)

Om förmiddagen var väldigt ohändelserik så var resten av dagen nästintill crazy! Först så blev det en liten favorit i repris, me and Chuck Basshole tittade på Benjamin när han provar karate



oooooooooooooooooooooooohhh aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj vad det gjorde ont men ändå fick karate 5 av 5 toast. Superkul som Benny brukar säga!

Sen fortsatte vi med lite Gossip Girl tittande och drack den vanliga Gossip Girl drycken: rom och cola med massor av is och lite paraplyn och sån skit för att höja stämmningen!



Helt plötsligt så inser Crille att han nästan glömt bort att han skulle på matchen mellan Aik och Malmö!!! Han vann nämligen biljetter på nåt slags lotteri nån gång på råsunda. Jag blev i allafall glad över att få följa med även om hockey inte är favoriten. I paus fick vi även träffa en soft snubbe vid namn Anders Gozzi eller nåt liknande. Då fick alla som var där, det var typ 10 pers till som vunnit på lotteriet, ställa frågor och sån skit. Crille pratade såklart väldigt mycket om AIK och en massa om att AIK är ett aktiebolag och om hur man ska styra alltihopa och ekonomi blabla. Tror Gozzi var lite impad! Jag passade ju på att fråga vilka som var singlar, man ville ju roa publiken lite :)
C och jag är bra på att snacka massor, minns när vi skulle hålla ett föredrag för klassen om Manchester United. Vi stod typ bara och snackade goja i 30 min men det var säkert kul för övriga att höra på :D

Nu ska jag förbereda för lite cruising! Måste även ordna en guitar hero-turnering eftersom pappa verkade så besviken över att vi inte dök upp idag. Måste träna en del först, ger mig inte in i tävlingar om jag inte har chans att vinna!

Här är förövrigt mina 12 biljetter till juldan:


Helt sjukt att jag lagt ut nästan 2000 spänn på det här!! Men nu är förhoppningsvis alla informerade om dom nya priserna. Man går ju inte runt och gör folk tjänster utan att tjäna något på det själv! Crille sa tidigare till mig på msn att: det märks att du kan det där med pengar och han hade helt rätt! Har försökt lära ut lite till honom men är osäker på hur det går. Vi löste i allafall våra problem med middag på ett väldigt ekonomiskt sätt: Crille åt helt enkelt en väääääldigt stor tallrik med gröt. Mumsfillibabba!

 

Dags att gå, funderar på att titta på Irene Huss.


Kommentarer
Postat av: charles

Världsklass

2008-12-18 @ 12:16:25
Postat av: Anonym

verkligen världsklass, men jag vägrar betala överpris på min biljett, det vet du tjejen!

love from mallan

2008-12-18 @ 18:35:43
Postat av: Anonym

Oh my God vilken fin vän som köper så många biljetter bara för att alla vänner ska kunna gå på Teleg på juldagen. Du borde verkligen belönas för detta.

2008-12-19 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback