Äntligen är det julafton!

Trott eller ej men det snöar :D Tror att det är lite av en turdag, letade desperat efter Sopranosboxen (älskar när folk önskar sig sånt som man själv har njutning av) hela dagen igår utan positivt resultat men idag så fann jag den äntligen i Mörby C, då hade jag redan besökt TC och till min glädje upptäckt att det var ovanligt folktomt. Smarta människor handlar julklappar i sista stund för då är det både lite folk och rea!
Hittade även övergivna granar i Arninge så vi slapp gå ut i skogen. Nu står världens finaste och mest gratiska gran i mitt vardagsrum, det är en sån där dyr gran som man alltid vill ha men är för snål för att köpa. Nu sitter jag här och läser lite serietidningar och längtar efter Kalle Anka. Jag tycker bäst om Tomteverkstan, fnittrar alltid när dom målar schackbrädet, och sen min absoluta favort: Musse och husvagnssemestern. Sämst tycker jag om Kalle Anka och världens jobbigaste fågel:


Jajaja väldigt spännande att öppna julklapparna sen, vet nog redan vad det mesta innehåller och tyvärr så blev det varken någon Koreansk kaninpäls eller några 11 cm pjucks. T.om med min pappa tyckte att dom var för höga och han är ändå en man som vet att guds gåva till kvinnorna är högklackade skor (och bröst). Det var i allafall fint att slippa vara 1,71 och istället bli 1.82 lång!!

Önskar alla fina underbara människor en väldigt God Jul! Kärleksfulla hälsningar med vänlig hälsning Kram Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback