sjukare än sjukast

efter fbo har jag varit halvt sjuk men nu är jag äntligen sjuk på riktigt. Känns helt underbart för då vet man ju att det snabbt går över. Är hemma i stan i några dagar men imorrn fortsätter min semester på Åland. Gillar verkligen att dagarna är så otroligt innehållslösa. Det finns bara 2 bestämda tider: kl 10.45 går jag upp och kl 22.00 på tisdagar tittar jag på modern i midsummer. Hehehehe låter det kul??
Mullan, Malin, Palle och jag ska ha en underbar vecka tillsammans i slutet av augusti så tills dess kommer jag hem. Vi ska alla vara arbetslösa tillsammans och förhoppningsvis vara rätt busiga. Är ju ingen slump att man kallas Lill busingen.
Idag var jag inne i stan trots sjukdomen och hade det supertrevligt. Gick även förbi ryttis där Sandra var och tävlade. Såg även Antonia Lönnbergs lillebror slash storebror, ingen som vet!! Han är i allafall underbar pausunderhållning.
Tittade på ca 10 hästar innan jag gäspade ihjäl mig, tyckte nästan synd om alla som var tvugna att rida när man istället kan ha sommarlov :D:D:D:D
På den långa vägen hem blev jag lite deppo över att behöva bo i täby men det löste sig eftersom jag åkte en liten snabbis förbi vtuna. Det är alltid lika fint att komma hem till den här kommunen efter besök i tuna.
Var på middag hos morsan "littlebrother" igår. Det är nog den enda människan på hela jorden som jag skulle byta liv med genast om det bara gick. Det är helt bananas hur fint liv han har!!!!!! Ska skaffa mig ett likadant bara det att jag ska ha röda soffor i vardagsrummet i stället för gula.
Nu ska jag till tegel och bli frisk. Det blir världarnas finaste gäng som består av ledningen, Malin, Jag, Nils Wi och sen även Jullan, Crilleboy, Björta, Tommie dee och dennis <3 <3<3 helt sinnes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback