Kära läsare

Det är ännu en vanlig dag i mitt liv. Av någon konstig anledning verkar det som att jag ALLTID hamnar där allt händer. Häromdagen var jag ute och åkte buss och hamnade mitt i en blodig scen! Tänk er en massa poliser, pistoler, möjliga finska mördare, en okq8 minibuss och sen Lo på en gata i Täby. Läs gärna om det här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3168826.ab
Hade jag varit känd nu om det hade varit the real killers??
Senare under dagen såg jag även Charlotte Perelli i Täby C, ihop med Nicola. Dom var jättekärleksfulla och ska inte alls skilja sig. Varför vet jag allting före alla andra? Borde börja jobba på veckans nu!!!

Mullan, Mallan och jag diskuterade/konstaterade följande häromdan: Ingen i Täby gör ett skit, och ändå har alla råd att gå på tegel!! Hur går det ihop undrade jag?! Melina som är väldigt klok berättade att heeeeeeeeeeela sverige betalar skatt till Täby så att vi ska ha råd med tegelöl mm. En slags tegelskatt. Det är nog Reinfeldt som har bestämt det som tack för att vi röstar på moderaterna. :D

Dagen till ära ska jag faktiskt inte inte göra ett skit. Ska först städa mitt rum och sedan gå ut och gå med Cissi Spong för att senare åka hem till Mallan och titta på fotbollsfruar och göra en väldigt hemlig grej som bestämdes igår. Alla nyfikna läsare kan titta in senare och se vad det var :D:D:D:D:D SPÄNNING!!!!

Lista på Namn jag gillar:

Ann Ahl
Spädis
Styv Björn (särskrivningsmisstag som gör allt så mycket bättre)

Tillslut en underbar video:

http://www.youtube.com/watch?v=aeoi16lScf4

Hur kan det här äktenskapet gå fel?? Det är en omöööööjlighet


Kommentarer
Postat av: anders ahl

jeg er sugen pa deg. vi må treffes

2008-08-28 @ 11:02:11
Postat av: francesca

kan vi träffas idag? runt 13? har en del saker att prata om

2008-08-28 @ 11:03:08
Postat av: Lo

Hej Anders! Kontakta mig på min mobil nr: 073 ** * Kram

2008-08-28 @ 11:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback