hej alla jätteglada!

Idag är en väldigt konstig dag. Mitt schema är för första gången sen 1988 väldigt fullspäckat. Har gått upp klockan 8 vilket är väldigt ovanligt och extremt tidigt, har städat mitt rum (det har jag hållit på med i 4 dagar) och nu ska jag jobba. Är lite orolig eftersom att ungarna som jag ska ta hand om bara är 6 år! Kan man gå på toa själv då???? Annars är döden nära för min del....
Igår hade jag en otroligt trevlig kväll med Mullan. Hon och jag i Mallans soffa. Såg på supersugen och var lite bröderligt jobbiga mot våra storebröder Bjärt och Makkan. Funderar på om Bjärt lider av depression eller om han bara har fått ett nytt, väldigt starkt intresse av att lyssna på Harry Potter? Dom senaste veckorna har han suttit på sitt rum och lyssnat på ljudboken. Finns det inget slut på Harrys äventyr eller ska man behöva leva med det här resten av livet??
Jajaa nu måste jag skynda mig väldigt, ska nämligen packa för min kommande konferans med RidSPORTförbundet. Tydligen är det väldigt konstigt att jag ska dit. Dennis tycker inte att jag är tillräckligt sportig. ÖÖÖÖÖÖHHH WTF kan inte tänka mig en sportigare person än mig själv! skulle vara Mallan då... inte för inte som man får jobb på sportiga axa.

Sänder en varm, mjuk, underbar tanke till Björna, Malin och Gun idag <3 Vänner för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback