Saker jag ska göra i helgen

ska först av allt shoppa lite nya söta kläder, tihihi vad mysigt det ska bli. Efter det ska jag nog dricka lite vitt vin, möjligtvis äta lite dessert ost (av den bästa) en vindruva skulle möjligtvis smälta fint i munnen. Sedan bär det av in till stan där jag först går till Laroy för att samspåka lite med en mycket god vän till mig som har VÄLDIGT hög status på stället (inga namn nämda) Efter Laroy trippar jag vidare till Cafét där jag beställer in drinkar för ca 2000 kronor. Efter att ha myst en stund där så går sällskapet (som jag nu har slutet upp med) vidare till White room där vi sprutar champagne och skrattar högt för så kul är det faktiskt att se sina pengar försvinna. Mina grekiska vänner Melina och Fransesca har på sig sina gåsjackor även inne på klubbarna. Sist av allt besöker vi sturecompaniet där vi använder pengar som cigaretter och till sist efterfestar vi på hotellrummet vi checkat in på. Efterfesten är vild, vi eldar pengar och skrattar högt!!


Men tyvärr är detta bara en dröm för mig, för jag ska till askersund och bo i en stuga i skogen. Kommer missa massor på stureplan :( SUUUUUUUUUUUUUUUUGER JU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback