jag har ff

jag säger så här: det är underbart men på samma gång väldigt krävande. Jag har sagt det förrut men jag måste bara säga så här: att sköta ett helt hushålle ensam är fascinerande svårt. Jag menar det har redan spårat ur här hemma och det har inte ens gått ett dygn av ensamhet.
För att styra upp det hela lite har jag bestämt mig för följande regler:

Plocka undan det man använder på en gång

Slänga mat som luktar möggel

Sluta slänga matrester på golvet

Låtabli att lägga matrester i blomkrukor och inte heller i min säng

Inte bjuda hem vänner utan att först ha informerat dom om reglerna.


Ska börja läsa blondin Bellas blogg. Har aldrig orkat göra det förrut. Den sägs vara underhållande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback