efterlängtat inlägg!

Kära läsare! är tillbaka i verkligheten nu efter några dagar i en lite mer surrealistisk värld.

Imorse när jag kom till skolan tänkte jag genast kolla upp vilken skolmat som serverades. Men vad hittat man på tv-skärmarna om inte mitt namn! shit alltså hela den här kändisgrejen börjar spåra ur. Jag som hade tänkt att vara annonym i skolan ett litet tag till. Tror nog att det var min Stalker ( Sara Sandahl kicci.blogspot.com) som har varit framme och grejat med tekniken. Shit den tjejen är läskig :S Men det här var nog den absolut sista utlösningen för henne!

För er som i framtiden har planer på att kolla på en fotbollsmatch ihop med 10 manliga män kommer här en del tips som har provats och funkar mycket utmärkt.  

När "grabbarna" ser som mest koncentrerade ut skriker du plötsligt bara rakt ut. Alla kommer antagligen vända uppmärksamheten mot dig och se frågande ut.

När det är tyst och sällskapet är fullt av koncentration utbrister du högt/skriker upphetsat: Bollen är rund!
Alternativt: Är det bara jag eller ser inte bollen väldigt rund ut idag.

När en svenskspelare blir nersparkad tex. Elmander säger du tydligt: Elmander borde för fan få rött kort!

Du kan också välja att undvika för mycket uppmärksamhet och fråga en utvald man: Är bollen rund eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback