allvarligt sjuk

lider av en mycket allvarlig sjukdom (vet ännu inte vilken)
Mina symptom:

Andningsnöd
Stort tryck över bröstkorgen
Rossel i lungorna
Yxhugg i hjärtat
Värk i höger fot

Om någon som är lite av en läkare läser detta så vore det fint om "läkaren" kunde tala om vad jag lider av och vilken medicin som botar mig.

Hade annars en fin morgon. Minus för kylan, plus för mina jättejätte varma täcken.
Låg i idé under massor av täcken/filtar och snarrade med Spoon. Hon har inte varit uppe så tidigt sedan i Maj. Tack vare mig har hon numera ett vaket liv. Känns skönt att veta att fler än jag har tänkt på hur lite det finns att göra i detta land.
Har kommit fram till att jag borde flytta till ett varmt land. skulle då kunna donera bort min säng för den behövs inte i ett varmt land. För där behöver man bara en hängmatta som enda ägodel. Hänger upp den mellan två palmer och vips så har man en egen lya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback