Mullan och jag diskuterar begravningsteman

mullan. säger:

men asså du

mullan. säger:

vad är det för låt du ska ha till din begravning nudå?

NalleW säger:

jo fix you och mmmbop lutar det åt just nu

NalleW säger:

har lite beslutsångest då jag förrut ville ha negerbarn utklädda till vilda djur, typ tigrar mm och sen en afrikansk kör

NalleW säger:

med tjocka kvinnor som sjunger vackert

NalleW säger:

lejonkungen låten

mullan. säger:

ja, har ju hört om det

mullan. säger:

blev genast inspirerad av dig och funderar nu på lilla sjöjungfrun-tema

mullan. säger:

dvs

mullan. säger:

de lägger in min döda kropp och i en sjöjungfrudräkt

mullan. säger:

täcke hela kyrkan med fisknät och så

mullan. säger:

mamma klär ut sig till triton

NalleW säger:

haha okej

NalleW säger:

ja alltså jag gillar idén

mullan. säger:

på orgeln spelas en sorglig remix av "havet är djupt"

NalleW säger:

kan jag vara fiskaren i jag vet vad du gjorde förra sommaren?

mullan. säger:

men gud asså jag vet inte om vi kan mixa filmer

mullan. säger:

kan du inte bara vara ursula?

NalleW säger:

nej jag förstår

NalleW säger:

skulle hellre vara den där räkan

mullan. säger:

sebastian?

mullan. säger:

bra för det är han som ju sjunger "havet är djupt"

NalleW säger:

okej

NalleW säger:

men då kan jag behöva ta sånglektioner innan

mullan. säger:

ja men det ordnar sig

NalleW säger:

är det enbart den låten som ska spelas?

mullan. säger:

ja

mullan. säger:

inget annat skit

NalleW säger:

okej bra då vet jag

imorgon ska jag på en oerhört viktig middag med några vänner. Här är dagordningen gjord av mullan:


1. helgens hästfest


2. nyår


3. allmänt skvaller (rosens kärlek till jocke björk )


4. jullans nya boyfriend


5. allas begravningsteman


6. alla tittar beundrande på min nya dator


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt att jag ær inbjuden på middagen
mvh kjam malin s

2007-11-28 @ 15:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback