Min bästa lekkompis Crille och jag!

Vi är så fina ihop, nästintill otroligt.
Vi började i samma klass i åttan och jag insåg genast att Crille was the perfect guy att leka med.
Har redan berättat om en av våra historier men har självklart många fler att berätta om.
Eftersom vi var mognast i vår väldigt mogna skola så kan man alltså sammanfatta det så att vi var VÄLDIGT mogna för vår ålder.
Minns dagen när vi får chokladpudding till mellanmål (ja man var tvungen att äta mellanmål för vi var bäbisar)
Crille och jag slår våra hjärnor ihop och kommer på det mest brilljanta buset vilket är lika med att man smetar chokladpudding i hela toaletten. Efter det gömmer man sig utanför och väntar spänt på att Mille I går in på toan och skriker högt :D Höhöhöhöhöhö
Andra bra bus:
Fyller en mellisbulle med vatten och kastar den rakt i fejan på Mallan.
Blöter ett papper och vrider ur det ovanför Mille Is huvud
Startar vattenkrig, drar med hela klassen men drar oss sedan ur precis innan lärarna kommer = Crille och jag får ingen skuld utan istället får stackars Alle B ta hand om det som vanligt.
Viker pappersflygplan, tänder på dom och kastar ut genom fönstret och Alle B får skulden när det luktar skogsbrand.
Ja plus en massa andra fina saker. Kjam till Crille
Och stor Kjam till cissi Spong och Alle B som var mina kompanjoner i att själa mellanmål. Vi total regerade på det!!!

Kommentarer
Postat av: the famous

fantastiskt!!

2007-05-09 @ 19:27:00
Postat av: the famous

bättre än kiccis blogg

2007-05-09 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback