aaaahhh

kan man bli räddare när min brorsa ringer kl 8 på morronen och bjuder in mig på nån slags fest?? ööööööhhh!! Sen när vill min brorsa hänga med mig??
Synd bara att jag har 3 underhållningar att välja på nu *poppis* (för första gången)
Inser ändå att det här skulle kunna vara min chans till ett civiliserat liv i storstaden ihop med en massa smarta människor som diskuterar politik och andra invecklade grejer, men nej känns inte riktigt som min stil direkt. Han ville ju såklart också att jag skulle ta med mig lite vänner. Har inga vänner som jag vågar ta med mig (mest för deras egen skull) och dessutom så tror jag att dom är lite för vilda. Love them :D Ska antagligen fira Cissi spong idag plus Mullan (har köpt en jätte gulliiig present)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback