hej

som ni alla säkert märkt så har jag då 4 likadana blogginlägg angående gbg. För alla som undrar kan jag berätta att det är meningen. så att ingen missar att läsa om helgen.

Kan också berätta att Spongan återigen hade en ensam kväll i götet. Hon var insåg hur tråkigt det var på gothia, efter mycket tjat på oss andra så drog hon vidare ensam och verkade ha en hellyckad kväll. Blev dock inget Harrys denna gången. Lovar nu dyrt och heligt att aldrig mer dra med Spongan på Hästfest

Sen så skulle jag tipsa alla om att läsa Sassas blogg kicci.blogspot.com där hon berättar om sina upplevelser på sin första hästfest. Men måste också understryka att Sassa faktiskt har ridit en gång! Blev smått förvånad att Sassa förvandlades till en äkta ridtjej så snabbt. Hon blev dödligt kär i ridkillar och berättade om sina fjordingar som hon inte har. Jag gillar också att Sassa har skrivit att vi alla kom in på Gothia pga mina kontakter i hästvärlden, smickrande men lite fel! Har no kontakter alls inom den världen. Om man räknar bort Per B. Och Jan S som jag numera är nära vän med. Kram till dig Janne. Sanningen är den att jag har bra hand med vakter nuförtiden. Lyckades rädda mig och Jossan från utkastning på Fredagkvällen också. JAg var smidig. eller så trodde dom verkligen på att jag var släkt med Björn Borg.
 inte så jätte konstigt kanske?


Kommentarer
Postat av: Anonym

är Jan S min pappa? mch kajm malin

2007-03-04 @ 23:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback