heeeej alla glada

Mina vårkänslor är enorma!! Mallan, spoon och Jo åker skidor i åre och jag är inte ens avis! Har ju visserligen rastat mina skidor rätt effektivt denna vinter. Längd alltså. Jag föddes med talang för längdskidåkning.
i övrigt bajkar jag mest runt här hemma i getto staden number one! I kbyn bor bara gangsta niggers vid namn papa och fanta. Love
Måste laga min mopedos. Den har varit trasig i några år. Blir sugen på att köra lite galen skogsåkning. Gamla bettan är wonderful in the woods kan jag lova. Ska nog bjuda in till mc-träff någon dag.
Alla får komma, fast man måste ha mc-kläder. Och helst ska man ta med en galen moppe eller annat fordon. Välkomna väl mött mvh kjam
ska dra till boge och grilla hotdog by the sea. Borde bada lite. får ta med en motorsåg och göra hål på isen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback