å gullisassen

läste precis sassas blogg där hon då delat in sina vänner i olika grupper. Här kommer då texten about the coolaste tjejerna ever:

Grupp 8: Hästgänget; Veda tjejer 4ewah. Konstigt hur hemma jag känner mig i denna grupp som är så "involverade" i hästvärden. Trots att jag aldrig ens har suttit på en häst springer jag runt på göteborgs horseshow, skryter om mina fjordingar och talar om att Malin Bayard faktist rökte under graviditeten. Dem älskar punkare och brukar ofta leka det genom att ligga på golvet och skrika att dem vill dö. Puttar ner äckliga tjejer från tegels podium och hamnar i slagsmål med killar. Det är en ganska så sluten grupp som verkligen står för the real shit. Det finns liksom ingen anledning till att prata med en människa man inte gillar eller att inte informera dem om detta.


Sicken jävla fin beskrivning. Vad ska man säga; I love sassa 4life. Kjam / en "stolt" vän

Här är en annan fin grupp och jag älskar och avgudar alla som tillhör den:
Grupp 9: Punkarparadiset. Det finns en och annan riktig punkare och nerknarkad jävel. Dansar nakna och dricker sig fulla på whiskey. Säger uttryck som "Men neeeej det är inte okeeeeeej" och sover två timmar per natt. Kommer bakis och påtända till skolan. Och tar hundra foton på utspilld öl. Åker på festivaler för att sedan inte minnas ett piss. Its all about sex, drugs and rock´n´roll. (jag avhåller mig naturligtvis från detta budskap i och med jag trivs med att vara pretto i ett illegalt gäng)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback