Studentäventyr

Vill gärna berätta om Fredagen den 1 Juni som egentligen skulle ha varit min egen studentdag men istället blev den dagen när jag, Mallan, Jullan och Mullan blev guds bästa barn.
Det hela började med att jag gick upp kl  5 och gick till tandläkaren. Sen ringde Mallan och frågade om inte vi skulle åka flak med Björn Ö. En underbar man/idol vid namn Sunkan hade bjudit in oss eftersom Björn själv inte hade så många att bjuda in *cry* Som dom underbara tjejer vi är så bestämde vi oss för att Stötta Björn!! Pepp Pepp Peppa Björn. Gjorde iordning en sång och var så lyckliga över hur underbara vi var.
Hittade tillslut Björn och hade en underbar tid på nördflaket. Det var hel ball, kunde inte ha blivit bättre, fick så många nya vänner också. Love you guys <3
Sedan blir vi alla 4 (lagom) packade och bestämmer oss för att hoppa av hemma hos Björn och gå på hans mottagning. Supertrevligt men vi kände oss alla lite halvt malplacerade eftersom vi faktiskt inte kände Björn (gör iförsig det nu :D) och med tanke på det onyktra tillstånd vi befann oss i kände jag mig smått obekväm med alla mostrar och mormödrar mm. Jag var hungrig, presentöppningen var tråkig och tog lång tid. Melina lyckades i allafall ta mat hela två gånger innan presentöppningen var över. Alltså var hon helt ensam om att äta. Mallan och jag rymde därifrån, Jullan blev magsjuk. Melina åkte till stallet och bestämde sig för att rida sin häst, packad. Hon blev avslängd efter 10 min och kan fortfarande inte gå :( Vilda Vilda häst!!!
Malin och jag blev också jagade av en husägare vars tomt vi korsade. LÄSKIGT!!
Sen körde vi moppe till alla mottagningar, fint fast vingligt. ´
Efter några mottagningar sov jag kl 8 och mådde fett dåligt.

Här är några personer som blev utnämda till underbara:
Bröderna Ö plus familj
Alla andra på flaket och då framför allt Niklas 15 år gammal <3
Kevin the little guy som är helt tokig och söööööööt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback