k-lektion

var på körlektion idag. my first *stolt*
Jag kände mig super bra, väldigt rutti och allmänt begåvad.
Han verkade dock se en del brister i min körning. Så här är en lista över en del saker att träna på:
Hålla hstighetsbegränsningen
Stanna vid rött ljus
Köra på höger sida av vägen
Hålla högerfil och inte dubbla filer
Tittade på vägen och läsa skyltarna (det skulle tydligen bli lättare när jag saktar ner farten lite)
Bromsa innan fartgupp
och ja sen var det inte så mycket mer

Han var i allafall impo av att jag aldrig krockat alternativt orsakat bilolycka.

Tröstade mig gjorde två bästisar, sassa och Mallan. Tack älsklings tjejerna! Vi hade fin sushidejt..

Annons: Ledig plats på efterlängtad roadtrip. Det är en hemlis vart vi ska men jag lovar att det blir sjukt najs. Hot hug skriv till mig om du vill med honey
 

Så the story om sunday

Lördagkvällen spenderar jag all alone i mitt ensamma hus. Känner mig lite deprimerad, kollar på nånting om förintelsen och är sugen på lite sprit. Hittar en flaska rödtjut och efter några glas är jag livad som aldrig förr. Shejkar som fan till Freestyler och lite annan random musik. Känner mig very Elin K!!! Det är fantastiskt hur fint det känns.
Deckar och vaknar på söndag morgon kl 7 av att CattaP ringer. Hon är då på tävling och har glömt lite importent stuff hemma. Som den absolut topp-tio polare jag är så lovar jag att komma dit med sakerna.
Reser mig och har svårt att avgöra om jag är bakis eller allmänt packad??
Drar i allafall i väg in da car. Är lite rädd för att bli stoppad då jag kör rattfull, men har ju heller inget körkort att bli av med så det känns lugnt. Efter ca 1 timma är jag framme och blir glad av Catten, hennes nya hund och Per B the wonderful man. Kärlek <3 sen mötte jag mallan som körde hem. Tack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback