Hellu

Fasta och öl verkar inte riktigt gå ihop.
Mallan, Jo, Spongan och jag skulle dra till söder och hänga lite ihop med modeller från Jos klass??
Vi gick sen istället till Tegel. Men jag blev utkastad efter 10 min! Pga att det stod ett helt orört vinglas som inte verkade tillhöra någon. Och det kan självklart inte bara lämnas. Men jag ska försöka skärpa mig lite.
Dom underbara vännerna följde med mig till Kvarnen i Vtuna. Fett najs. Har alltid velat prova på Vtunas uteliv *smile*
Sjöng Kareokee och träffade Elin K. Sedan blev jag attackerad av en 40 taggare! aaah scary!!
Men dom underbara vännerna räddade mig igen. Sassa var med också gulligullegumman.
Sen mådde jag dåligt hela natten/morgon. Nu är jag fin

En dag i Dagy:
2 snobbiga djursholmsnobbar går förbi en städvagn. En sopborste välter.
Melina skriker högt: Vaaa faaaan!! och Mallan skriker också högt: Ta upp den där!!!
Tjejerna blev rädda och tog upp borsten.
Tror att det gick till så i allafall. Jag går ju tyvärr inte i Dagy :( *ledsen*
KRamar

Kommentarer
Postat av: Läst i en bok hos naprapaten

Ang fasta.
När kroppen ska förbränna fett är det en fördel om det finns kolhydrater att tillgå, man säger att "fett brinner i kolhydraternas låga".
Om du inte äter något tar kroppens kolhydratförråd slut relativt snabbt och ersätts med protein, alltså dina muskler. Då bryter du ned muskler tillsammans med fett vilket i förlängningen sänker ämnesomsättningen ? och gör att du lättare går upp dina kilo igen när du slutar fasta!

Slutsats: SLUTA FASTA!!!!! ÄT ISTÄLLET!

2007-02-16 @ 12:28:09
Postat av: ju891

snuttis, jag står bakom dig i fin fastning! måste säga att måltidsersättning är sjukt najs!

Och, så går en bra dag i DAGY till! Riktigt underhållande =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback