tjii

Mallan ringde mig mitt i hårt skolarbete. Sabi, jag och Cari (låter som två turkar) satt och vände ett blad i min almanacka fram och tillbaka för att det lät så härligt. I vilket fall ringde då min mobil och mallan berättade att hon och bjärt satt och kollade på våra bästa år. Buuuuuh snacka om avis! Våra bästa år är favoritsysselsättning nr 1 men att titta med bjärt!!! det är otroligt!!

Kom ett brev hem till min mormor  idag från skatteverket. Någon som missat att hon är död sen 6 år eller måste man fortsätta skatta även efter sin död??
Fundera i allafall på hur känsligt det är för vissa att behöva påminnas om tragiska upplevelser.


Soon at Udden!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle bli suppppper gladd om du upp daterade oftare. he he. gör det nu då socker pinglan

2007-08-29 @ 15:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback