saker att göra när man har tråkigt

Här kommer då saker jag har gjort/funderar på att göra en dag som denna:

* fundera på att städa (obs! gör det inte!)      
Gjort! funderat alltså
*fundera på att ringa nån vän (gör inte det heller)
Har funderat på det med ja
*cykla till Ica, ställ cykeln så långt bort som möjligt, kolla in hela sortimentet och tjuvläs tidningar. ta med något till kassan och när du är nästan framme efter att ha stått i kö ca 10 min så ångrar du dig och lägger tillbaka varan och cyklar hem.
Var väldigt nöjd med min dag på Ica.
*sticka en halsduk
Den är snart klar, kommer värma mig fint i vinter.
*Måla en tavla
Har precis avslutat en fantastisk målning. Det blev ett hjärta och ett svart kors. Kom inte på något mer.
*Läs alla Harry potter böcker och se sen alla filmer. Hög snarkfaktor
Somnade efter 2:a filmen, annars en mycket bra idé
* Lyssna på 90-tals musik
Startade dagen kl 06.30 med lite mellanstadie-disco
* Döda ett barn eller åtminstone skada barnet, fysiskt och psykiskt
Ska bara leta fram köttyxan och hitta den fulaste ungen i hela Täby
*Ta reda på vem som dödade Olof Palme
Har redan försökt utan resultat

Saker man skulle vilja göra en tråkig dag som denna:

*Åka till fyrishov för att hoppa från 10:an
*Träna på voltande från en trampolin
*Hänga på Udda och bada
*Åka på mysig familjerestuarang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback