ännu kallare

idag var jag tvungen att ha på mig mössa för att inte förfrysa öronen. är det ett normalt beteende i augusti?

gick för att kolla hur mycket pengar jag hade kvar på kontot. Blev glad först, trodde att jag hade 49 kronor, hade min man (oljeshejken) satt in pengar?? Visar sig sen att det är minus 49 kronor. Måste göra ett val, skaffa jobb eller skära ner på vissa utgifter. skaffa jobb låter rätt kul :D

Saker jag måste vänta lite med:
Köp av en bil, sportig, cool, bretig.
Köp av en hästlastbil (behöver den ändå bara till Fbo och det är ett år kvar så det är lugnt)
Köp av hästar (kan stryka det helt, skulle ändå aldrig orkat rida dom)

btw ska vi starta företag i skolan. höhööhö kul, mitt kommer gå bäst. Tvinga mig inte att räkna upp alla jag hatar i min klass/skola.

Ska nog sälja spökhistorier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback